A neuroeducación estuda o papel que xoga o cerebro no proceso de ensinanza aprendizaxe do alumnado.
Francisco Mora doutor en Neurociencia e Mediciña, neste vídeo, introduce o tema para ir facendo boca.
1. Comezamos
a aprender desde o mesmo momento do nacemento, ou antes e non deixamos de
facelo durante toda a vida. As
experiencias van modificando o noso cerebro.
2. Emoción
e aprendizaxe van unidas. Na
emoción é onde residen os fundamentos básicos dunha boa ensinanza. Sen emoción
non hai unha aprendizaxe sólida e coherente.
3. A
curiosidade é a chave que abre as ventás da atención. Precisamos fomentar a curiosidade desde os
primeiros anos, as ganas de aprender e a expectación polo novo e o diferente.
4.Sen
atención non hai aprendizaxe.
5. O
cerebro non finaliza a súa maduración ata pasada a adolescencia e esta etapa é axeitada para a aprendizaxe,
o desenvolvemento da creatividade e o crecemento persoal.
6. As
persoas aprendemos de maneira diferente e
beneficiámonos da interacción coa diversidade. Que aprendan xuntos estudantes con
diferentes ritmos e capacidades constitúe unha riqueza.
7. Cooperación,
traballo en equipo e diálogo son mecanismos fundamentais para aprender. Estamos programados para aprender a través
da imitación e da interacción xa que o noso cerebro é basicamente social.
8. O
xogo libre, a creatividade e imaxinación facilitan a aprendizaxe. O éxito académico e persoal esixe atender
ás necesidades sociais, emocionais e físicas. Para facilitar unha aprendizaxe
eficiente temos que promover a E.F. o xogo, a educación artística e a educación
socio-emocional.
9. O
vínculo afectivo e as expectativas dos adultos condicionan a aprendizaxe dos
nenos e adolescentes. As
competencias emocionais e sociais deben complementar as competencias
cognitivas. Os programas de educación emocional contribúen ao benestar persoal
e social.
10. O
movemento e o exercicio físico son fundamentais para o desenvolvemento do
cerebro e a consolidación da memoria.
Ningún comentario:
Publicar un comentario